Followers

SERVICES

:: Cara Pembayaran ::
Setelah membuat tempahan dan mendapatkan pengesahan dari kami berkenaan stok produk yang dipilih. Anda boleh membuat pembayaran menggunakan salah satu daripada kaedah berikut:

Cara Pertama - On-Line Transfer (Pindahan Wang Secara Online) _________________________________________________________
1. Melalui kemudahan maybank2u.com (Maybank)
NAMA : FADHILATUL AHYA BT MD DAUD
NO ACC: 158172899364
NO PHONE : 013-580 2644
EMAIL : etudungshop@yahoo.com

Nota : Untuk mempercepatkan proses pengesahan, sila masukkan alamat email etudungshop@yahoo.com dalam email penerima dalam proses online transfer ini. 


SELEPAS PEMBAYARAN DILAKUKAN

Sila nyatakan maklumat berikut dalam pesanan tempahan anda :
1. Kod-kod produk yang ingin dibeli
2. Nama Anda
3. Alamat lengkap termasuk poskod untuk tujuan penghantaran
4. No telefon atau email anda untuk memudahkan kami menghubungi anda semula

Sebaik menerima pesanan anda, kami akan menyemak stok produk dan akan memberikan pengesahan kepada anda melalui email atau SMS. Anda hanya boleh membuat pembayaran selepas menerima pengesahan tempahan daripada kami. Ini adalah bagi mengelakkan berlaku masalah stok produk yang telah ditempah terlebih dahulu, atau kehabisan stok dan sebagainya.

Kami juga akan memaklumkan jumlah sebenar yang perlu dibayar termasuk kos penghantaran/pengeposan bersama pengesahan tempahan.
Selepas anda menerima pengesahan dari kami, tempahan anda akan disimpan untuk tempoh Dua (2) hari sahaja. Sekiranya tiada bayaran diterima dalam tempoh tersebut maka tempahan boleh dianggap terbatal dan kami boleh membuka semula produk tersebut untuk jualan kepada pelanggan lain yang berminat.

_________________________________________________________________
:: Cara Penghantaran ::
  • Penghantaran adalah melalui perkhidmatan kurier Poslaju. Kami hanya akan menguruskan penghantaran selepas bayaran penuh diterima.
  • Poslaju dalam Semenanjung Malaysia akan mengambil masa antara 1 hingga 3 hari bekerja.
  • Poslaju ke Sabah dan Sarawak akan mengambil masa antara 1 hingga 4 hari bekerja (mengikut kawasan).
  • Sekiranya barang yang diterima adalah rosak atau salah, sila kemukakan aduan kepada kami selewat-lewatnya 7 hari daripada tarikh terima. Aduan yang dilakukan selepas jangkamasa ini tidak akan dilayan. Jika barang yang rosak tidak dapat diganti, kami akan memulangkan wang barang yg dibeli sahaja (tidak termasuk kos pos).